Det kommer mera...

Oja! Mer 2004 till folket!

Den här gången hade jag party hemma hos mig för första gången, självklart ramlade det in fler än de 5 personerna jag bjudit in... Men men. Förlåt pappa.



Jag minns att vi klädde ut Smoke till tjej... Verkligen jätteroligt... Ehm.


Emma blev hungrig och tog sig en kaviarmacka!




Det här var första gången i mitt liv som jag träffade älsklingsJENNY!
Fast jag minns inte såhär i efterhand att hon överhuvudtaget var där. Men ändå.

 

 


Mimi och Wiborg, för er som inte ser det :D

 



Awww, sötis!








Datumet för denna fest var 5 november 2004.

Kommentarer
Postat av: mia

hahahah oh my god va längesen! du måste skicka bilder på msn sen... jag gör av garv!

2009-09-05 @ 02:26:01
URL: http://miaolivia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha :) Vilka vackra bilder.. 5 år sedan? fy tusan vad tiden går fort!

2009-09-06 @ 20:13:58
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0