Dags för lite gamla bilder igen!

Jag som var så duktig och skapade en hel kategori bara för mina gamla bilder som ligger och skräpar på datorn.
Måste ju fortsätta dela med mig av vad de tidigare årgångarna av bilder har att erbjuda!

Den här gången
tar vi oss tillbaka till tidigt 2004 i kalla januari. Datum är tyvärr okänt, men platsen var nybron (samt förfest hos Johan & Matte Sjödin)


Här la man grunden för framtidens pose'ande... Oooja.

Hahaha. Kommer på en sak när jag ser den här bilden. Jag, Maja och Emelie (tror jag det var?) var noga med att planera denna "utgång" med kläder som skulle matcha armband och örhängen (se bilden...) typ en vecka innan.. Snacka om framförhållning. Snacka om hett..


Ehm...

 

 

 

 

Drog på Nybron och raggade på Mattan en sväng.
Vi var ju skitsnygga ihop. Eller?

 

Härliga tider


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag minns det SÅ väl marie!!! vi hade tom. armband till som vi hade fixat på syslöjden:P heelt sjukt:P

2009-09-03 @ 23:25:22
Postat av: Marie

Hahahah jaaa :D SÅ kul!

2009-09-04 @ 17:27:08
URL: http://maryloue.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0