Mattans textminne

Mattan har aldrig varit en riktig sångfågel.
Eller ja, oavsett om han var manliga versionen av Mariah Carey skulle han ha ett stort problem.

Han är överlägset sämst på låttexter. Även om han hör låten medan han sjunger så sjunger han i princip alltid fel. Och det är inte små fel heller, jag menar, ibland kan jag också sjunga fel på vissa sånger. Men hans egenpåhittade texter är alltid så sjukt konstiga, jag menar, hur kan man tro att man sjunger rätt när texten makes no sense?

För att ta några exempel:

ABBA - THANK YOU FOR THE MUSIC








T-PAIN - LOW







DAVID GUETTA AND KELLY ROWLAND - WHEN LOVE TAKES OVER




Kommer inte på några fler just nu för tillfället... Men det finns mer. Tro mig.

Man får sig ju ett gott skratt iallafall.



Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0