Hemmakväll!

Söndagar, mer kända som slappardagarna nr.1 är ju rätt sköna ibland. Ikväll/inatt är Mattan borta så jag & Nemo ska ha en liten myskväll, haha! Har laddat upp med glass, chips och julmust (viktigt) och har precis sett på Vem kan slå F&F. Jag tyckte hon som utmanade var grym men lite tråkigt att Holmen fick ta två av utmaningarna... Känns lite fel att vinna då? Eller?

Eftersom jag inte har så mycket för mig dagar som denna blir det lätt att jag hamnar framför internet och klickar hem en massa saker... Kul för mig men mindre kul för min plånbok! Jag har redan klickat hem en massa... Som jag försöker övertyga mig själv om att jag behöver....

Näää. Nu ska jag spela en pokerturnering i brist på annat att göra, sen ska jag ta en lååååång dusch och bara mysa framför 360't med min lilla plutt. Vad ska jag spela då? No idea... (På tal om det så kommer nya Assasins Creed snart, LÄNGTAS!)

Helt enkelt:
Slapparsöndag!
And I like it.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0