Halloween idag!

Ja just det. IDAG. Inte igår. Förstår inte varför det var folk utklädda på krogen igår? Vissa gick runt och såg ut att tänka "ehm skulle det inte vara halloweenfest här ikväll...?"
Bra jobbat.

Min mamma försökte också tuta i mig att halloween var igår. Men det är det inte!
Halloween är en högtid som infaller den 31 oktober...



Så vad ska ni göra ikväll?
Jag ska på maskeradparty. Så nu måste jag fixa min utklädnad i sista sekund (nu kommer många tycka att jag ska skylla mig själv som gör det i sista sekund, men jag fick faktiskt inte veta förrän igår att jag skulle vara tvungen att klä ut mig) och får hoppas på att jag kan knåpa ihop någonting hyffsat ändå!

Yaaarrrr

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0