Gud hatar mig för tillfället

Han har för det första gett mig världens förkylning som medfört att jag inte haft nån smak eller hörsel hela dagen. Så det har inte varit så kul att äta. Så nu kände jag att jag var hungrig, men orkade inte laga mat (eftersom jag knappt orkar sitta vid datorn).
Så jag vandrade ut till kylskåpet, tar fram yoghurt, lite flingor, allt i en skål, stapplade tillbaka till datorn.

På något sätt (förstår inte hur, så det måste ha varit Gud som jävlades lite)TAPPAR jag skålen? Bara sådär? Så allt hamnar över hela mig, och över hela golvet.

Torkar upp allt gegg, skurar golvet, tar av mig kläderna. Sen kommer jag på att jag hade mina beiga chinos på mig, och att det lär bli fläckar på dem eftersom jag åt fruktyoghurt. Så fick gå ut i köket, lägga ner dom i diskhon och skölja av dom.

Då, på något sätt (Gud som jävlas igen) så lyckas ena byxbenet hamna utanför diskhon, så allt vatten rinner ovanpå byxorna och ner på golvet. Så halva oceanen samlades på köksgolvet.
Bara fram med skurhinken igen då. Dessutom var jag tvungen att säga NEJ till Nemo en miljon gånger eftersom han tyckte det var hur kul som helst med allt ätbart som ramlade ner på golvet hela tiden.

Och allt detta när jag är så satans sjuk som jag är nu.
Och jag är fan fortfarande hungrig.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0