Bortförklaringar...

...för att inte plugga, har ett par stycken nu. Fast den nyaste är att jag inte har några glasögon så det blir alldeles för jobbigt att läsa i böckerna. Fast jag kan ju läsa utan glasögon. Blir bara lite jobbigare.
Men ändå lyckas den tanken komma upp i hjärnan när det finns annat kul att göra..



Och varför har jag inga glasögon?
Jo, jag och Mattan låg och vilade och Nemo låg brevid och tuggade på sitt hundben. Trodde vi. Sen upptäckte vi att det var mina glasögon.

För en gångs skull hade jag tur att jag tecknat trygghetsförsäkring på dem så nu måste jag bara betala 160 kr för ett par nya. Men ändå. Nu ser jag ju så dåligt så jag inte kan plugga längre...Ehm.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0