Bakis...

...är jag just nu. Blev en liten utgång igår med Lisen, Emelie och hennes två kompisar från Stockholm. Och en massa annat folk såklart.

Jag har tänkt på en sak.
För något år sen kunde jag dricka i princip vad som helst och blanda med allt möjligt och ändå vakna upp och må som en gud dagen efter. Skrattade åt folk som låg där i sängen och tryckte fram ett "hmmhmmmhhh ge mig vatten..." när jag inte ens kände någon skillnad mot för morgonen innan.
Igår drack jag inte så mycket men mår ändå sjukt dåligt idag. Man vaknar på morgonen och vill bara sova men det går inte. Man är törstig men inget lockar att dricka (allt smakar sprit). Man är hungrig men mår illa så man kan inte äta.

Och så har det varit de senaste gångerna jag varit ute i typ ett halvår nu. Verkar som att min tåla-alkohol-ability försvann med tonåren eller nåt :( Buhu. Känner mig gammal..

Men jag hade trevligt! Idag har jag konstiga bilder på min kamera på André (varför..?) och jag sitter här och försöker tvångsäta något så jag kanske börjar må lite bättre. Ska slå på en rulle nu och däcka. Skööön....t.

BYE!


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0