Samma sak varje år..

Satt och strökollade lite i dagens tidning, sen kommer jag till mittuppslaget. Där stod ALLA julbord som finns i ångermanland typ. Trodde jag skulle dö.

Alltså varje år är det samma sak. När det börjar bli november håller jag på att längta ihjäl mig efter julbord. Det är tamigfasen bland det godaste som finns!

Speciellt när man äter julbord på restaurang typ. Professionellt julbord. Det slår verkligen allt.
När jag var mindre åkte vi jämt till Södra Berget och åt deras fetingjulbord. Det fanns typ 5 långbord med mat. Och man åt i typ 3 timmar. Sen fanns det även ett helt rum fyllt med efterrätter som man var tvungen att gå igenom när man övertygat sig själv att man omöjligt kunde få ner mer mat.

God, I love christmas!

 

 


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0