R.I.P!

Min dator är härmed dödsförklarad.
Den somnade in igår... Dödsorsak okänd.

Känns bra att man måste köpa alla nya tekniska prylar nu innan jul och så! Kamera, dator, telefon... bla bla bla.
Men jag som har sån bra inkomst har ju inga problem med det? Ehm...

Konstigt nog är jag inte så deppad som jag borde vara,
vi flyttar ju trots allt snart,
och alla viktiga grejer jag hade på datorn
hade jag ändå på min externa hårddisk.
Men ändå.
Finns roligare saker att göra för alla tusenlappar...




Äh orkar inte tänka på det nu,
nu ska jag vara med mina älsklingar ELIN OCH CAMILLA!
ÄNTLIGEN! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad sjukt! Min dator dog också i måndags. Så nu blir det en resa till mediamarkt för att köpa en ny. Suck, känner mig dig. Hur är allt annars?

2009-11-25 @ 10:37:14
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0