Nattbio!

Japp, jag och Mattan bestämde oss nyss för att gå på premiären av New Moon inatt. Den börjar kl. 00.00...
Vi hade turen att två platser var avbokade, annars såg det nästan helt fullbokat ut! (Varför har vi alltid den här turen när vi ska gå på bio kan man undra? Sist fick vi två platser i mitten på nyaste Harry Potter bara någon timme innan den började! ... Den här gången får vi dock sitta lite åt sidan och längre fram, men jaja.)

Vi såg ju ettan igår för första gången, tyckte den var okej, känns som att allt gick så fort... Jag menar, från en sekund till en annan så kan hon inte leva utan honom? Och hon blir kär i honom för att han är the popular guy no one can get och för att han är otrevlig mot henne.... So kliché! Kan tänka mig att boken är bättre!


Men men, jag älskar att gå på bio, så mysigt! Så why not?

Kommentarer
Postat av: samantha

böckerna är bäst!!! :D

2009-11-21 @ 20:15:09
URL: http://samanthaz.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0