Min dag i ord...

... Så skulle man kunna säga det rätt ordagrant iallafall. Har nu kommit fram till att jag suttit vid datorn hela dagen och skrivit en uppsats om svininfluensan och vaccinationen. Nice. 18 sidor slutade kalaset på.

Nu sitter jag här, klockan är halv 2 och jag försöker komma på ett argument för att ha kvar vetorätten i FN.
Life can't be better.

Nä, får ta och se det på den ljusa sidan. Imorgon gör jag sista provet (5 timmar provtid, yaay) sen är jag klar med samhällskunskapen.

Sa jag förresten att jag älskar ämnet? Nä, tänkte väl det.

Kan man bli snyggare? Eh... Ja.

Kommentarer
Postat av: Madelene Nylander

Gud, jag har inte varit inne på din blogg på super länge! Va fin du har gjort den Marie :)

2009-11-17 @ 01:47:17
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0