Lördag!

Vaknade upp imorse i en halvt utflyttad lägenhet. Känns lite konstigt! Men men, vi har fixat lite inför kvällen så det ska få plats lite mer folk, vi verkar bli en del nämligen..

Anyway, igår var mitt sista pass på Gennys och för Cherry Norr! Kändes lite tråkigt faktiskt, speciellt när det inte gick så bra heller :( Man vill ju avsluta med klass liksom! Men men, har jobbat där i över ett år, och har trivits himla bra måste jag säga! Gennys har ju verkligen världens bästa personal, man blir alltid lika bra bemött :) Samma gäller personalen på Cherry, alla är så himla trevliga och vi har världens bästa chefer! Synd att jag missar allt kul nu med julfest och Cherry Challenge i december. Men men, har annat kul att se fram emot! Bland annat att vi flyttar om 8 dagar!!!

Nu ska jag se och försöka få upp Mattan (och Nemo) ur sängen och försöka äta någonting, sen blir det bolaget, wo-o-o-oh!

Ses ikväll ;)


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0