Bästa hemsidorna

Heroes, Lost, 90210, True Blood... Ja, massor av serier kan jag följa nu utan att behöva ladda hem dem!
Tack vare den här sidan:

Där finns alla serier typ PLUS att nyaste avsnitten kommer upp direkt när det sänts i USA. Toppeeeen...


Gillar man inte serier (but who doesn't?) finns den här versionen där alla möjliga filmer finns!
Den är guld värd när man vill se någon gammal film man inte sett på länge. Typ häromdagen fick jag världens craving efter Ringaren i notre dame? Haha. Det finns såklart nya filmer där med. Fantastiskt!



Själv får jag inte gå in på dessa sidor förrän jag pluggat klart....
Vilket betyder aldrig.

Kommentarer
Postat av: therese

ohh tack för tipset marie :)

2009-11-15 @ 22:02:56
Postat av: Nina

Men ååh, jag kommer ha det jag gör ikväll :D

2009-11-16 @ 18:03:50
URL: http://ninasoderblom.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0