Tacos och bio

Har varit en sån sjukt lugn dag idag, har varit skönt. Gårdagens jobb gick inget vidare, förlorade runt 3000 sista timmen så blev inte mycket plus för min del. Fattar inte vad jag hamnat i för svacka nu alltså, vad jag än gör så blir det fel!

Jag och Mattis har iallafall haft mysigt, vi har ätit tacos och.... varit på bio! ÄNTLIGEN!
Vet inte hur mycket jag velat sett den här filmen:



Pratar alltså om nya X-menfilmen Wolverine, som var mycket bra! Helt klart sevärd och den blir faktiskt aldrig tråkig utan det händer någonting spännande titt som tätt. Var ändå liiiite tveksam till en film där Logan går runt med sina blades och vrålar genom en hel film, men nej nej nej. Blev alldeles lagomt mycket av det goda. Alla som gillar de tidigare X-menfilmerna borde absolut se den. Har man inte sett de tidigare filmerna kan nog syftet med filmen verka lite weird, för att inte tala om slutet som då helt tappar sin mening.. Hmm. Denna film utspelar sig ju innan de tidigare. Fast den är ju ändå cool, så antar att alla kan se den.
Helt enkelt: SE DEN!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0