Repetition, repetition



Trött trött trött. Fattar inte varför jag är så trött? Har precis gjort mig klar för kvällen som blir lika med jobb på Gennys. Om jag hinner ska jag kika förbi Fillo innan jobbet. Det blir tydligen ett litet party där ikväll, men tyvärr måste man ju underhålla sin inkomst så blir ingen utgång för lilla jag. Imorgon blir det, däremot.

Imorgon måste jag inhandla en ny bikini, eftersom den jag beställt inte kom på posten idag. Buhuu..
Men men, får väl använda den när jag kommer hem.


 Imorgon måste jag även börja packa!! Känns hur kul och skönt som helst att få komma bort ett tag. Känner mig ju lite avis när Elin är i Grekland nu och Emelie, Sara, Mia m.m också åkte dit häromdagen.. Men snart så!

Vill verkligen göra en och annan trip till sommaren, typ ett par veckor efter jag kommit hem eller så. Åka iväg och hälsa på Santi, Tina och Vendela i Stockholm, Jenny i Uppsala och kanske dra iväg på festival. Älskar verkligen festivaler, så vem är på? Känner verkligen att jag vill komma iväg och göra dessa saker och inte bara snacka om det.

Jag jobbar knappt någonting i sommar, så är det någon som är sugen på roadtrip? Eller varför inte bara ta en sista minuten en vecka?

I'm open for suggestions

Kommentarer
Postat av: samantha

jag kan nog hänka med dig någonstans i sommar, blir nog inget med pappa i oktober, så jag har ju mina veckor kvar.. bara göra nåt :)

2009-05-23 @ 00:05:30
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som att det blir fullt ös hela sommarn, man är ju lite avis.

2009-05-24 @ 18:56:35

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0