NU ÅKER VI!

Ledsen att det här blir ett brådskande inlägg, men jag och Mattis har legat döda hela dagen och gör såklart allt i sista sekund.

Igår var jag ut, vi var först hemma hos Filippa med en massa tjejer och sen gick vi till "båten" som någon hade hyrt, för att sedan hamna på krogen. Jag hade verkligen jättekul (fast jag blev lite för full faktiskt, lite farligt att få köpa shots för 25kr/styck) och hamnade på Bigboy där jag (tydligen) åt med Mattis. Sen gick vi hem och jag hade jätteont i fötterna, däckade direkt när jag klev innanför dörren typ.

Vi har som sagt legat bakis hela dagen och mest skjutit fram att packa och började typ packa på riktigt för... En timme sen? Bra planering av oss.. Mm. Känns som att jag har glömt precis allt jag vill ha med mig, haha. Resfebern börjar smyga sig på nu for real.

Vi åker ner till Stockholm nu 23.30 och planet går imorgon, jag kommer förmodligen skriva ett inlägg från Arlanda om jag hinner.

Hoppas ni kommer ha kul för det ska jag ha! Ses den 9 juni!
Fast jag skriver förhoppningsvis någonting där nere också.

KOMMER SAKNA ER kompisar ni vet vilka ni är...

HEJDÅ!!!!!!

 LOVE

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0