Måndag

Änglar & demoner var helt okej, dock lite väl långdragen. Men som sagt, helt klart sevärd!

Klev upp vid 8 imorse, traskade iväg till Lantmäteriet för "intervju", kolla vad det var för jobb typ. Verkade helt okej faktiskt, jobba administrativt, öppna post och sortera den, sitta i växeln m.m (förresten, sa jag inte i ett tidigare inlägg att jag skulle dö om jag satt på kontor?).
De skulle ringa under veckan, får se hur jag gör. Börjar iallafall på Sam's imorgon lite smått. Känna på om det är nåt.


MEN..snart är jag i värmen...hiho

Jag och Mattis har förresten varit på djuraffären idag, köpt lite växter och sånt till fiskarna. Vi har ju fått ett akvarium, som jag skrev tidigare, av Mattis brorsa som inte orkade ha kvar det längre. Det är i princip helt nytt, och vi har varit sugna på ett, så vi tog hand om det! Weey.. Dock blir det inga nya fiskar förrän vi kommer hem från Egypten.

Har varit på stan idag, måste dit igen imorgon och handla. Hittade lite som jag vill ha. Kryper i shoppingfingrarna...

Nu ska jag iväg och träna. TJO

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh, fan vilken fin bild på dig!!! Visst jam den 2 var det! Kul, då hinner jag se två avsnitt sen så åker jag! Woho :D haha, får försöka att ladda hem dem eller nått :P

2009-05-18 @ 23:49:33
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0