Jovars

Värst vad många som ska utomlands nu ändå, men sköööööönt att komma tillbaka när det är riktig sommar här sen. Gudrun (vår granne) håller på att sätta hur mycket grönt här utanför som helst så när vi kommer hem kommer det nog vara sjukt fint här!

Igår såg vi Eurovision som sagt, jag tyckte det var rätt som vann. Fast Island var också bra!
Efter det gick vi ner på Gennys en sväng för att mötas av inträde? Ooops, visst jag som missuppfattat allt, de skulle visst bara ha gratis inträde på onsdagar... Men vi slapp betala iaf. Syftet med krogen var att spela bort pengar, fattar inte varför jag och Mattis alltid gör det när vi är lediga? Haha.. Men Mattis spelade lite BJ och jag satt på maskinen och vi förlorade först en massa som vi i slutet vann tillbaka, tur för dem kan jag säga. Förra gången plussade vi 500. Turen, where are you?


Klippa kort kanske? Heheh


Kommentarer
Postat av: Jenniii

du är snygg i allt :D hoppas du får det bra utomlands sugar! saknare!

2009-05-20 @ 09:59:40

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0