Jobb och rosettfrippa

Nu ska jag precis traska iväg till Gennys för ytterligare en natts jobb. Hoppas det blir mycket spel och mycket vinst, förra månaden var inte min turmånad direkt. Så får bli nya tag nu helt enkelt, skulle behöva lite provision i sommar... Hihi.



Gjorde för övrigt denna cutie-frippa á la rosettstyle idag, har inte kunnat göra den sen jag klippte mig, men har väl vuxit lite antar jag. Tyvärr får den inte följa med på jobbet, känns faktiskt lite overkill.

Tycker iallafall den är sjukt söt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiet, hur lyckades du med den?:o

2009-05-03 @ 17:01:39
Postat av: mia

hur fasen gjorde du den där?:O lär mig!!!!

2009-05-03 @ 20:13:06
URL: http://miaolivia.blogg.se/
Postat av: Maria

Wow sjukt snyggt! Kan du inte visa hur man gör?

2009-05-03 @ 23:32:34
Postat av: Anonym

har du använt löshår elelr?

2009-05-04 @ 13:02:34
Postat av: Marie

Jaa det är svårt att förklara såhär hur man gör, haha :) kanske kan skriva om det nån vacker dag...



Och nej, jag har inte använt löshår.

2009-05-09 @ 21:32:57
URL: http://maryloue.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0