Hemma igen

Hej allihopa!
Nu har jag kommit hem från mamma. Jag och moster har varit där ett par dagar nu. Har varit hur mysigt som helst! Mamma håller ju som sagt på att flytta, så var rätt tomt i huset nu.

Vi har mest slappat, varit på stan och varit ute och ätit och umgåtts. Saknar min mamma redan. Hon är verkligen bäst i världen. Med mig hem fick jag ett par örhängen, ett våffeljärn, resväska, solskyddskrämer och en massa annat! Plus att jag fick pengar till resan, mycket behövligt!!!
Älskar mamma. Mm. Hon är bäst.

Nu är jag hemma och är faktiskt sjuk, känner att jag är hängig, har hosta och ont i halsen. Tur att man är sjuk nu ändå, och inte om 2 veckor när vi ska åka. Det enda tråkiga är att man inte kan träna nu...

Fast som jag precis skrev, är det nästan bara 2 veckor kvar tills vi är i värmen!
LÄNGTAR!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0