Gårdagen och idagdagen

Seg kväll igår, men var faktiskt lite folk ute! Både Lindis och Mattis kom och gjorde mig sällskap som tur var.
Har som vanligt flyt exakt hela kvällen tills sista 20 minuterna då jag förlorar allting. Hatar.



Idag har jag varit och tränat för första gången på över en vecka, jobbigt att inte kunna träna för att man är sjuk. Sen väntade jag någon dag extra för att inte riskera någonting nu när det bara är 10 dagar kvar tills vi åker. Vore ju lyckat att åka på typ hjärtmuskelinflammation nu... Men tog det lugnt idag, känner mig inte helt 100 i kroppen än. Fast det kan ju iofs vara den här jävla pollen som vill in i min kropp just nu och förstöra....

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0