Arlanda, Stockholm

Hej hopp! Här sitter jag på Arlanda och klockan är halv åtta. Jag är så sjukt trött, har nog bara sovit typ 30 minuter inatt på vägen ner. Jag säger bara det - aldrig mer dessa jävla ybussar som är minimala och ihopträngda för att så många människor ska kunna packas som sillar för att tjäna så mycket pengar som möjligt! Det enda som var bra, fast ändå inte, var att det inte var någon rusningstrafik alls, var faktiskt helt jävla dött på vägarna, så bussen var typ 40 minuter tidigare än den skulle, vilket betydde att vi var här på Arlanda ca 05.20 imorse. Trött? Ja. Känns som att jag fortfarande är bakis från i lördags. Härlig känsla. Mm..

Just nu sitter jag bara här och Mattis har däckat på någon soffa här borta, haha, så söt. Gjorde ett försök att sova där jag med, men det höll inte. Antar att jag får sova på planet eller nåt. Jag mår illa, har ont i huvudet, har hosta, är sjukt trött och vet inte om jag vågar äta nåt eller inte. Känns som jag var på världens röjfest igår.. Fan vad jag klagar och låter negativ nu förresten, faktiskt är jag väldigt glad att vi åker om bara två timmar och vid 15.00 svensk tid är vi framme i Egypten! Can't wait!
Jag läste om vädret, det kommer vara ca 34 grader varmt i skuggan när vi kommer fram vid 16.00 egyptisk tid. Huga, varmt varmt. Men jag älskar värmen, så what the hell. På lördag skulle det visst bli 39 grader i skuggan. Ses när jag blir ms. kräfta?

Det enda som besvärar mig är att jag har drömt en massa drömmar om plan som kraschar och jag som får typ hjärtinfarkt och grejer. Förhoppningsvis bara resfeber... Kan ju hoppas på att jag inte har någon "se-in-i-framtiden-förmåga" eller så? Vore inte så trevligt faktiskt.

Anyways, jag skriver väl kanske något mer när jag kommer fram eller nåt. Kommer nog dö i hotellsängen ganska tidigt inatt, mmmm ska bli skönt.

Men för risk att jag inte orkar hitta något internetcafé så får ni ha det så bra hemma i Sverige!
Och party like there's no tomorrow mina blivande studenter! Loveyouall

Kommentarer
Postat av: miller

2009-05-25 @ 22:46:58
URL: http://camillorr.devote.se
Postat av: miller

kom hem nu älskling :(

2009-05-25 @ 22:47:16
URL: http://camillorr.devote.se
Postat av: Anonym

vadå studenter haallååå???........ bara för att jag är minst så behöveru inte glömma bort mig :((

2009-05-25 @ 23:33:29
Postat av: elon70

KOM HEM DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! nununununu!!

2009-05-31 @ 18:49:12

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0