Skor

Platå & kilklack verkar vara det som gäller nu till sommaren... Gladiatorstilen verkar också finnas överallt. Gillar båda men har inte hunnit inskaffa ett par riktiga pjuxx än.

Jag tror att  jag dog litegrann när jag såg dessa underbaringar. Vet inte om jag klarar av en sån hög klack, är inte en fullärd högklackad donna än, trots en hel del tips (behövliga) och träning (också behövligt) från b.la. Santi, som verkar kunna strutta omkring på 10cm-klackar utan problems. Men kilklackar brukar ju alltid vara lite skönare? Eller?


Dessa kommer från SpotOn och vill in i min skohylla.....Nunununu

Kommentarer
Postat av: samantha

haha kilklackar är de lättaste högklackade skor att gå i :) eftersom man inte stödjer bakre foten på en smal klack som blir obalanserad, men kilklackar är så himla bekväma, jag har ett par stövlar som ingen sett (;)) som är ganska höga men sköna att gå i :)

2009-03-27 @ 09:32:01
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/
Postat av: Marie

haha åhh.. tur att jag har dig som kommer med alla bra tips hela tiden ;)



du måste komma hit och visa dem då!

2009-03-27 @ 11:47:33
URL: http://maryloue.blogg.se/
Postat av: Ida

Skitsnygga!

2009-03-31 @ 18:09:34

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0