Kvällens

Jag och Mattis har varit i lägenheten idag igen och fått bort alla sopsäckar och det. Sen kom Erikshjälpen och tog det i möbelväg som fanns kvar, lika bra att de får det än att det åker på tippen ju. Vi hann städa klart ett rum, så nu är det ju bara några kvar...? Ska bli skitkul att städa toaletten och köket....


Vi kände oss duktiga så nu har vi mest legat och degat hela kvällen. Nu när Mattis dator äntligen är tillbaka från hans lagning så tänkte vi spela en riktig dänga när det gäller dataspel, nämligen Diablo 2. Konstigt att man inte lessnar på spelet även fast det funnits i typ en evighet? ... Jag vet att uppföljaren nr. 3 är på gång men frågan är när? Det verkar vara hundra gånger bättre, och TUSEN gånger snyggare än oldschoolliret Lord of Destruction. Hoppas mitt stackars grafikkort pallar med dagens teknik bara..

Lovar att jag stänger in mig i 3 veckor och spelar den dagen det kommer. Ursäkta nördvarningen, men det är så jävla kul.



Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0