Jenny

Just ja! Imorse ringde Jenny och väckte mig och berättade att hon var i stan och frågade om hon skulle hämta upp mig så vi kunde fika.

Okej.
1. Jenny i stan.
2. Jenny ska hämta mig?

Jenny har alltså åkt från Uppsala till Härnösand enbart för att göra uppkörningen, och klarat den också! Så stolt över min lilla storstadspärla, så skyndade mig att bli klar och hann med en fika på Rutiga innan hon var tvungen att åka hem igen! Sad sad sad sadeyes!

Av de få jag verkligen saknar av mina gamla naturare så ligger Jenny i topp alltså. Hoppas verkligen hon kommer hem och kickar lite ass till sommaren...Me want to!


Bjuder på en gammal bild på oss två.
SAKNAR!

Kommentarer
Postat av: Madelen

Åh, va roligt att du har skaffat en blogg!! :D Jag ska börja läsa den nu! Hihi, tack jag älskar dem också! =))

2009-03-26 @ 16:19:36
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: Marie

Madelen: tack! kul att du vill läsa :)

2009-03-28 @ 19:24:13
URL: http://maryloue.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0