Huvudmassage

Fick tipset av Emelie att kanske köpa en spikmatta, som tydligen ska öka blodcirkulationen. Men tror inte jag skulle våga ligga på en sådan, plus att det verkar lite överambitiöst. Fast ändå ganska kul när kompisarna kommer och hälsar på så ligger jag där på min spikmatta. Typ svävar eller nåt?

Nu när jag städat ur gamla lägenheten så hittade jag den här:


En "head massager" som ser ut typ som en blandning mellan en elvisp och någon slags robothand.. Rätt läskig, men ni som älskar när folk håller på med ens hår skulle bli ett lika stort fan av den som jag är. Man ryser i hela kroppen när man använder den. Förutom att mysfaktorn är som högst så hjälper den tydligen mot stelhet (den medicinska formen...), stress och aktiverar de "positiva energierna" i kroppen. Sen om det stämmer eller inte vet jag inte, but I like it!

Plus att den ökar blodcirkulationen i hårbottnen vilket gynnar hårväxten. Kan jag behöva nu när håret är hälften så långt..

Kommentarer
Postat av: random

Min var iaf en bläckfisk~

Men jo, det är en rätt unik känsla, and not a bad one at that.

2009-03-27 @ 13:24:05

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0