Gårdagen

Gårdagen bjöd verkligen på en härlig blandning av både sjukt roliga och mindre roliga händelser. De sämre orkar jag inte slösa mer energi på just nu, men behöver förhoppningsvis aldrig träffa människan igen, så varför bry sig?

Camilla verkade gilla kvällen iallafall, tills det ena och det andra hände så hon kunde inte följa med på krogen.. Men jag hade kul iallafall, även om jag helst hade velat ha med mig pipen på krogen.

Jag & Elin hade iallafall sjukt kul både på krogen och efteråt på Subway! Supersuper!

Lite creds ändå till de som var hemma hos Camilla igår och inte drack men ändå lyckades ta fram partyhumöret! Bra jobbat tjejer!

Jättetrevlig kväll om man tittar på den i sin helhet, kul att träffa lite flickor och vara ledig för en gångs skull.
Nu får vi se när jag möter vinflaskan nästa gång, men dröjer väl ett bra tag tills dess...

Bilder kommer väl senare antar jag!


Kommentarer
Postat av: lindis

vadå du och elin... jag då???!

2009-03-29 @ 15:07:35
Postat av: Elin

en plain pitafitta eller en med extra sås?....

2009-03-29 @ 16:27:20
Postat av: Marie

jaaaaa men linda du är ju alltid med på ett hörn, skulle stå lindis över hela min blogg om jag alltid skulle nämna dig ;)

2009-03-30 @ 02:07:50
URL: http://maryloue.blogg.se/
Postat av: Marie

elin, har bara en sak att säga dig... och det är att jag skrattar ihjäl mig framför datorn just nu...

en plain tack! pshila INTE LESBISK!!!

2009-03-30 @ 02:08:35
URL: http://maryloue.blogg.se/
Postat av: Tess

Alla behöver en Mumin!

Både barn och vuxna älskar Tove Jansons sympatiska karaktärer från Mumindalen. Arabias designer Tove Slotte-Elevant har formgivit de underbara muggarna med Muminteckningar i original. Välkommen till Mumindalen!

så kika in tävlingen i min blogg och vinn Mumin mugg/skål



lycka till...

2009-03-30 @ 02:14:22
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0