Foureyes

Just ja, har ju inte berättat att jag varit och hämtat ut mina brillor som jag numera måste använda lite då och då... Hade ont i huvudet till och från hur länge som helst, och gjorde en synundersökning. Då visade det sig att jag var översynt och hade brytningsfel på höger öga. Säger inte mig så mycket ,men 3600 fick man punga ut iallafall...

Såhär ser de ut iallafall:


Kommer från D&G och har transparent framsida och svarta skarmar.. . Var helt emot genomskinliga fram först, men de verkade vara de som passade mig bäst.

Och hur ser de ut på?

Ber om ursäkt för den dåliga bilden, men min kamera är inte den bästa.
Vad tycker ni? Vågar man visa sig ute?

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0