Earth Hour

Kom hem från jobbet nu och gjorde en dålig upptäckt, nämligen att jag GLÖMT att earth hour var idag (läs igår). Mellan 20.30 - 21.30 skulle man ju släcka alla lampor osv. Men det missade jag såklart.  Jag som tyckte det verkade så spejsat.
Nåja, får väl nöja mig med att jag & Mattis inte har så många lampor på under kvällstid i vår minimala lägenhet, så vi kanske räknades ändå?

Ska bli kul och se resultatet, antar att det kommer bli lite skriverier om det imorgon (idag) .. Fast känns som om de inte valde den bästa tiden. Runt 21-22snåret på en lördagkväll, dessutom löningshelg med en massa kul på TV och EM-kval osv.



Kvällen har väl varit som vanligt, förutom att det var sjukt lugnt på Gennys. Börjar bli lite less på att jobba varje helg, även om jag varit ledig ett par gånger denna månad iallafall. Skulle bli så glad om jag fick det jobbet jag sökt nu, skulle verkligen förändra allting eftersom jag då inte behöver jobba lika mycket för Cherry för att få allt att gå runt.
Men man får väl inte hoppas för mycket.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madelen

Haha, vilken gullig kommentar jag fick av dig! Tack, va fint =)))

2009-03-29 @ 19:27:48
URL: http://madelenenylander.blogg.se/
Postat av: Marie

Madelen: ja, men folk får inte bete sig hur som helst..faktiskt! :)

2009-03-30 @ 02:09:16
URL: http://maryloue.blogg.se/
Postat av: Tess

Alla behöver en Mumin!

Både barn och vuxna älskar Tove Jansons sympatiska karaktärer från Mumindalen. Arabias designer Tove Slotte-Elevant har formgivit de underbara muggarna med Muminteckningar i original. Välkommen till Mumindalen!

så kika in tävlingen i min blogg och vinn Mumin mugg/skål



lycka till...

2009-03-30 @ 02:14:05
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Hemlig

Jag lyssnade på en grotesk spökhistoria den timmen :O

2009-03-30 @ 21:13:56

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0