Design

Jag har ju liksom alltid varit den tekniskt lagda tjejen, den som fixat datorerna, lekt med tv- och dataspel i oändlighet och en massa andra konstiga saker jag har för mig som de flesta inte vet om... *hint*

Men nu behöver jag faktiskt hjälp. Någon som är bra på bloggdesign? Jag kan på sin höjd kanske ändra färg på texten osv, men orkar verkligen inte lägga ner någon energi på alla dessa siffror och bokstäver...HTML har aldrig varit min grej. Orkar man leva med de fula designerna som blogg.se knåpat ihop?

Vet att min bästa kompis Santi är en hejare på designer, men hennes dator har kraschat.. Men det är väl bara att vänta då?

Kommentarer
Postat av: samantha

ja jag får hem datorn snart och den har inte kraschat, det var snoddas som klöste bort 4 tangenter som jag inte fick tillbaka så jag var tvungen att lämna in den :) men dom har beställt ett nytt tangentbord nu så dom ska bara sätta fast den sen får jag tillbaka min skönhet och du kan få en design :D miss yoooou <3

2009-03-27 @ 09:26:43
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/
Postat av: Marie

ja just det! hoppas du får tillbaka den snaaaart!

saknar dig med så in i bomben!

2009-03-27 @ 11:46:40
URL: http://maryloue.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0