Besviken

Besviken är väl det minsta man är just nu.

Att en arbetsgivare lovordar en, säger till en handläggare på Arbetsförmedlingen att man verkligen gjort bra intryck, att hon är jätteintresserad och så vidare, dessutom säger en annan anställd på arbetsförmedlingen (som dessutom är en nära vän till henne) att hon hade tagit upp mitt CV först av alla och pekat på mig och sagt "gud, det här är verkligen en bra tjej!"

Till mig sa denna arbetsgivare att hon skulle ringa idag eller imorgon, att jag kanske kunde börja med deltid och sedan gå över till heltid framöver?

Idag fick jag höra att hon redan ringt runt till folk och att de förmodligen ska börja imorgon.

Förtjänar verkligen inte detta...

:(

Kommentarer
Postat av: Samantha

baaaby :( kramar om

2009-03-30 @ 16:47:16
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man blir aldrig behandlad som man ska, arbetsgivare ser bara profit, så är det.

Folk som varit arbetslösa länge, eller ja, inskrivna på AF längre, bli billigare att anställa, säkert någon sådan som fått tjänsten?



Norgejobb ftw~ bara fly, lev som en tattare, tjäna pengar, kom tillbaka och slösa~

2009-03-30 @ 21:08:05
Postat av: random

Man blir aldrig behandlad som en människa när det gäller jobbsökeri och dylikt.

Allt handlar om pengar, förtjänst.

Det är förståeligt ifs, jag skulle säkert göra samma sak.

Inget att gräma sig över, även om det suger.

Bara att söka vidare, i guess.



Men men, Norgejobb ftw, förvinn ett tag, jobba som satan, lev som skit, kom hem och spendera =)

2009-03-30 @ 21:11:28
Postat av: Random

Man blir aldrig behandlad som en människa när det gäller jobbsökeri och dylikt.

Allt handlar om pengar, förtjänst.

Det är förståeligt ifs, jag skulle säkert göra samma sak.

Inget att gräma sig över, även om det suger.

Bara att söka vidare, i guess.



Men men, Norgejobb ftw, förvinn ett tag, jobba som satan, lev som skit, kom hem och spendera =)

2009-03-30 @ 21:11:51
Postat av: LOL ( verkar inte funka så bra som anonym )

Man blir aldrig behandlad som en människa när det gäller jobbsökeri och dylikt.

Allt handlar om pengar, förtjänst.

Det är förståeligt ifs, jag skulle säkert göra samma sak.

Inget att gräma sig över, även om det suger.

Bara att söka vidare, i guess.



Men men, Norgejobb ftw, förvinn ett tag, jobba som satan, lev som skit, kom hem och spendera =)

2009-03-30 @ 21:12:39
Postat av: Hemlig

Man blir aldrig behandlad som en människa när det gäller jobbsökeri och dylikt.

Allt handlar om pengar, förtjänst.

Det är förståeligt ifs, jag skulle säkert göra samma sak.

Inget att gräma sig över, även om det suger.

Bara att söka vidare, i guess.



Men men, Norgejobb ftw, förvinn ett tag, jobba som satan, lev som skit, kom hem och spendera =)

2009-03-30 @ 21:13:05
Postat av: (y)

NICE.

2009-03-30 @ 21:20:33

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0