Klipp & flytt

Jag och Mattis har varit och rensat bland alla gamla grejer i min gamla lägenhet idag, det är ju helt sinnessjukt hur mycket man samlar på sig? 10 sopsäckar bort, hejdå..

1 april kommer de nya och flyttar in i min gamla lägenhet. Frågan är hur man kan betala 145K för ett sådant ställe? Min mamma flyttade från området ovanför för 5-6 år sedan och sålde sin lägenhet för 25 000:-. Då ska det även tilläggas att hennes lägenhet inte direkt hade det renoveringsbehov som min gamla har, som i princip skulle behöva rivas ut, saneras, osv... Härligt köp. Men tack för pengarna!

~ * ~

Jag var och klippte mig på Making Beauty hos deras elev igår, hon var duktig! Sen behöver man bara betala 200:- också.
Tjurig som jag är så har jag inte klippt mig på ungefär ett halvår... Hon höll seriöst på att dö när jag sa det. Så det var bara att gilla läget och klippa av 10 cm. Ska komma ihåg hur mycket finare och lättskött det blir när man klipper det och inte vänta så länge nästa gång.

Eftersom en vanlig klippning kostar runt 350:- passade jag på att "förtjäna" en bra hårprodukt från Graham Webb, och blev ordinerad detta leave-in-balsam av hårdoktorn:

Graham Webb's Vivid Color


Bild på klippningen får ni vänta på!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0