Snart åker vi!


Hejhopp!
Efter en dusch och lite frukost och faktumet att solen skiner utanför så har jag faktiskt piggnat till lite!
Hoppas att det håller i sig. Vill inte direkt börja dricka och sen längta till sängen direkt. Farligt farligt..

Har inte orkat göra mig klar heller, får ta det när vi kommer fram.
Gjorde iallafall en insats och fixade vågigt hår, det tar inte så lång tid och blir ju sjukt snyggt!
Konstigt att jag inte orkat göra det på länge. Men får nog bättra på det lite när vi kommer fram.
(Fan vad mycket jag ska göra när jag kommer fram förresten?)

Håller på att packa och fixa lite, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig (that's more like me) så får packa med mig några alternativ. Vi åker väl om en halvtimme eller så, vi ska handla lite mat och grejer innan med. Sen bär det av!
Vi kommer vara i Angelicas farbrors stuga så det kommer bli great.

Hoppas ni får en bra midsommar kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en svinstor vågtång eller?:o hur gördu ?

2009-06-19 @ 15:26:53
Postat av: Marie

Nej man använder plattången bara :) Skitlätt!

2009-06-21 @ 14:05:52
URL: http://maryloue.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0