2003 was so 6 years ago.

Som vissa av er kanske vet har jag fortfarande kvar min allra första externa hårddisk. På den finns det bilder, musik och en massa annat ända tillbaka från år 2000 (!).

Jag vet hur kul det är att speciellt sitta och titta igenom alla dessa gamla bilder, och att folk ibland fastnar vid min dator bara för att göra just det.
Så jag tänkte börja dela med mig lite av mina gamla bilder eftersom det är rätt roande, plus att min stenåldershårddisk kanske inte håller i all evighet, så kan vara kul att de finns någonstans. Ni kommer hitta dem under kategori "gamla bilder!".
Enjoy.



Denna bild ovanför är på mig och Hegga när vi var på fest hos Löfqvist's någon gång år 2003. Hihi.
Jag hade min naturliga hårfärg där för övrigt. Careface?


Har för mig att jag skulle fixa deras högtalare eller något? Ser så ut..
Sjukt snyggt med en tröja knuten runt axlarna förresten.
Minns ni när det var "inne"? Hahahaha


En liten Fredrik, Marie och Jonas i något som jag tror är Majas rum?



/ 2003 was sooo 6 years ago.

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha mitt gamla rum!! och Beckham å grabbarna är uppe på väggen!

2009-06-22 @ 21:40:57
Postat av: Anonym

taaaaaaack marie ! ps. SNYGGA BILDER!! eller ska jag säga stygga?;D

2009-06-22 @ 22:17:57
Postat av: samantha

jaså? fan va nice ;D måste ses!!!!!

2009-06-23 @ 10:32:59
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0