Morgonstund har guld i mun

Haha. Eller inte. Har sovit så sjukt dåligt inatt så det är .... jaa sjukt! Har legat och vridit och vänt mig tusen gånger och vaknat säkert var 20e minut hela natten. Har drömt typ 10 olika mardrömmar och alla har handlat om att någon har brytit sig in här medan jag sov och tagit alla mina saker....

Självklart slutade detta med att jag stängde av väckarklockan direkt när den ringde halv 11 imorse och TVINGADE mig själv (tro mig, jag tvingade mig i värsta kliva-upp-till-skolan-anda) att kliva upp nu kl.12. Usch så hemskt det låter, kliva upp kl.12.. Hahaha.

Nej nu har jag bråttom som attan. Laters.


Trött var det ja... Lik mig faktiskt!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0