Michael Jacksons hämnd....

Om ni undrar varför denna sena update kommer nu så beror det på att jag drabbats av något jag hatar. Verkligen HATAR.
VIRUS-SATANS-JÄVLA-HATOBJEKT-NUMMER-ETT-SOM-JAG-HATAR (sa jag att jag hatar dem?).

Satt och läste lite om MJ och helt plötsligt dör datorn, varpå den startas om och sedan är fullproppat med smaskiga virus som kraschar explorer och lite annat kul. Jaha? Mike kanske inte gillade sin mikroskopiska artikel i svenska Aftonbladet med en rubrik bestående av one-linern "Michael Jacksson är död." eller något annat känslosamt. (nu har de såklart ändrat, nu när Michael hotat med fler massvirus?) .....Nja. Jag är övertrött. Skämt åsido.

Kämpade ett tag med att få bort dessa oinbjudna gäster. Som jag hatar för övrigt.
Men nu är de döda. Avlidna. Omkomna. Bortgångna. Förintade. Förstörda. Utrotade. Krossade. Dräpta.
Varenda ord känns galet bra. (btw, är jag synonymkung eller vad?). Feels good goddamnit.


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0