Inför midsommar....

...som tydligen ska firas i Norrfällsviken i år. Ett ställe jag aldrig varit på..Hmm. Ska bli spännande att se om detta ställe är "mysigt, fullproppat med fulla, glada underbara människor som mer än gärna har fest i sin stuga där varenda kotte är inbjuden". Eller om det bara är sjukt överskattat. Det återstår att se! Jag åker iallafall dit med noll förväntan (förutom att möjligtvis bli väldigt påverkad) så ska ni se att det kommer bli så bra så.

Årets sämsta är att Camilla inte verkar ska vara med? Va? Camilla?
Jaha, så det blir väl jag som får hämta henne på cykeln imorgon.
Det är ju bara sisådär 7 mil.


Eller måste jag ge dig den här blicken?
Notera för övrigt att denna bild knäpptes... Ja just det.
Midsommar förra året.


Anywho. Återstår fortfarande att välja vad man ska ha på sig. Haha. Vi tjejer är för roliga. Jag har funderat  typ hela dagen idag vad jag ska ha på mig imorgon, och då är jag ändå den som brukar bestämma VÄLDIGT (väldigt) sent vad jag ska ha på mig inför en utgång eller liknande. Och då snackar vi typ oftast en halvtimme innan jag ska iväg, och då har jag knappt bestämt mig än. Så att jag har funderat hela dagen idag är fan helt sjukt... OCH frustrerande. Eftersom jag fortfarande inte har den blekaste och i ren panik tvättat hela dagen så precis varenda plagg jag äger ska vara rent imorgon.

Som sagt. Vi tjejer är rätt skoj ibland.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0