Arlanda igen!

HEJ mina älsklingar! Nu sitter jag på Arlanda (igen..) fast denna gång hemkommen. Verkar som att varken jag eller Mattis orkade leta upp ett Internetcafé där nere, eller jo vi hittade faktiskt ett sista dagen, men då kändes det så onödigt eftersom vi ändå ska sitta 3 timmar här på Arlanda och vänta på tåget och då blir det ju lite quality internettime.

Hur som helst, så har vi haft det KANONBRA! Hotellet var fint, stranden var fin, det var jättebra mat, lite dålig shopping men då kommer man bara hem med mer pengar än väntat ;), solbrännan finns här (tror jag, för om jag jämför mig med Mattis är jag typ blek....han är typ svart nu). Allt var verkligen super!

Vi har sett pyramiderna, sfinxen, snorklat två gånger, varit på en superfin ö ute i havet (Lindis tips), vi har gjort hur mycket kul som helst och det har varit värt varenda krona! Trots att vi på ditvägen kom in i världens turbulens och jag satt och typ hyperventilerade och tänkte "JAG VISSTE DET! NU KOMMER JAG ATT DÖ"! (fast det gjorde jag inte) och på hemvägen kom vi också in i lite turbulens och jag tänkte "ÅH NEJ, NU DÖR JAG, JAG VET DET" (fast det gjorde jag inte), och landningen med planet här på Arlanda blev lite väl gungig och vobblig och jag tänkte "NUUUU ÄRE KÖRT" (det var det inte). Vet inte vad min flygrädsla har kommit ifrån, jag har aldrig varit flygrädd förut.. Men där nere har det enda som gått på nyheterna varit den här historien om Air France planet som försvann över Atlanten eller vad det var...........Hugahuga.
Men jag lever ju som ni ser så ingen krasch den här gången.

Det enda som varit lite tråkigt är att jag lyckades äta något eller använda någon solkräm eller någonting som jag tydligen inte tål, eftersom jag lyckades dra på mig ett härligt utslag över hela kroppen (mm känns bra).
Men lite svenskhet ska väl göra susen?

Ska bli skönt att komma hem faktiskt. Tåget hem går 00.20 (tur att vi har liggplats) och sen är vi i Sundsvall vid 4-tiden. SVENSK MAT, ska bli så sjukt gott. Och att få ligga i sin egen säng. Och få träffa mina älsklingstjejer igen.

Mmmm snart hemma!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0