Animal Planet



Märkte igår att vi tydligen fått en av mina favoritkanaler på "frivisning", wooo. Dock vet jag inte hur länge. Men det betyder att jag kan se mina favoritprogram, typ "animal cops" och sånt där de räddar djur som misskötts och sen tar hand om dem och ser till att de adopteras. Haha, låter som världens tönt men jag ÄLSKAR såna program och jag blir lika arg varje gång jag ser typ en undernärd häst eller ett gäng kattungar som bor i en soptunna.

Anyways så har jag legat och tittat på det ett tag och insett att jag MÅSTE skaffa en hund när jag blir äldre.
Har haft en favoritsort som jag (JA JAG MÅSTE MÅSTE HA)... måste ha helt enkelt.


Nämligen en liten yorkie!
Bara att börja spara då...
Jaja, back to TV. / Nörden


Kommentarer
Postat av: samantha

ANIMAL PLANET ROOOOOOOOOOOCKS!!!!!!

2009-06-22 @ 10:36:08
Postat av: Marie

Jaaa bästa kanalen ju!

2009-06-22 @ 19:32:15
URL: http://maryloue.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0