Stadsfesten








I lördags var jag på Härnösands Stadsfest.
Gick hem till Linda Fernlund, förfestade lite med en massa fina flickor!
Vi gick sedan ner till Wallmans och åt middag. Mycket gott!
Vi hamnade sedan på någon annan fest på Storgatan och sedan ner till området igen.
Fram tills dess hade jag himla kul!

Jag började må dåligt kl.23 och gick hem en halvtimme senare (bra beslut), hade inte druckit så mycket. Typ en halv flaska vin och en cider. Så undrade varför jag mådde så dåligt?

Kom hem, la mig i sängen och hade världens frossa. Gjorde så ont i halsen så jag kunde knappt öppna munnen.
 Tog tempen, är jag sjuk eller? WHAT? 38.8 i feber.
Efter detta spyr jag typ 6 gånger mellan 00.00 - 02.00.
Tar två alvedon, två mucoangin (mot halsont) dricker en liter honungsvatten och försöker sova.
Somnar efter 04.30 när Mattis kommer hem.
Lyckat.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0