Nu är han här!

JA! Den lilla puppyn har ANLÄNT!
Janne (Mattans pappa) var snäll och skjutsade oss igår för att hämta honom, tur det eftersom jag jobbade natt i onsdags och vi åkte 7 på morgonen...Fick ju sova 3 timmar iallafall!



Han åkte så fint hela vägen hem, ingen åksjuka, inget gnäll eller någonting utan han var hur lugn som helst!
Sov mellan mig och Mattis och var bara allmänt söt.



Här hemma var allt väldigt stort för honom, men snart hittade man ju en massa roliga leksaker!
Sen var det lugnt. Han var höjdrädd från början och blev rädd när man tog upp honom i soffan och så, men nu börjar han bli modigare. Går runt och nosar och leker i 5 minuter för att sedan däcka direkt på en filt eller i soffan. Hihi.


Högt....

Inatt var han så duktig, gnällde inte alls och var inte orolig som valpar brukar vara första nätterna borta från mamma och syskon. Gick upp och vandrade lite två gånger men bar tillbaka honom till sovplatsen och då somnade han direkt!



Världens sötaste, eller hur?
Och namnet? Jo det blev en liten Nemo.

Kommentarer
Postat av: sanna

MEEEEEEN SÖTASTE JAG SETT :D

2009-07-31 @ 15:40:13
URL: http://smulltrie.blogg.se/
Postat av: Elin

ååååååååååååh söööööööööööt :D

2009-07-31 @ 16:22:59
Postat av: mia

men herregud så söööööt :( haaaaaaaha ge mig

2009-08-03 @ 14:06:22

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0