Mobilblogg

Hej älsklingar! Kom fram i borås igårnatt.. Galet hur lång tid det tar att åka bil hit. Död. Tur att man är härdad ;) huset som mamma köpt är verkligen 1000 gånger finare än hur hon beskrivit det, allt är verkligen superfräscht. Idag har vi tagit en liten sightseeing i borås och min moster+man har kommit hit. Vi har ätit tacos och druckit vin. Imorgon kommer flyttbilen (nej, de har typ inga möbler alls här just nu..). Så måste nog sova lite nu så man orkar med morgondagen! Vet fortfarande inte när jag ska åka vidare till stockholm. We'll see. Skulle verkligen kunna tänka mig att bo här. Cool stad ju. Och nära till göteborg. Fast nu saknar jag mattan ju. Puss

Kommentarer
Postat av: Hamanakagari

Så det där Borås är ok alltså? :/



Sthlm låter inte som någon höjdare.. jävla äcklig stress-stad.

2009-07-10 @ 16:45:09

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0