Fullt upp..

Ja, det är verkligen fullt upp nu. Vår hyresvärd har fått för sig att isolera vårat förråd, vilket innebär att vi varit tvugna att flytta runt alla grejer... STÖRT jobbigt.
Men nu börjar det bli ordning och reda igen.

Ska jobba ikväll.... Känns som att folk inte lär gå ut ikväll i och med att stadsfesten börjar imorgon.
Men när jag tänker så brukar jag alltid ha fel? We'll see..


Här är vår lilla kille!
Är han inte söt så säg?

På tal om honom.
Jag kommer inte gå på Broöppningen.
Så vill ni köpa biljetter så har jag över!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kostar dom och hur många har du? :)

2009-07-23 @ 13:16:22
Postat av: 0730834096 / sandra

har du två stycken? vad ska du ha för dom?=)

2009-08-04 @ 18:30:03
Postat av: Marie

Jag har en och Mattis har en och båda är till salu.

De kostade 200 när vi köpte dem och tänkte också sälja dem för det :)

2009-08-04 @ 22:53:13
URL: http://maryloue.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0