Fest i Nisses stuga

Ja i lördags var det party i Nisses stuga! det var sjukt nice. Ni som varit där vet hur otroligt fint läge han har med egen strand och allt, perfekt för fest! Själv har jag inte varit där på två år nu ungefär så det var kul att få parta lite där igen.
Vi åkte dit ganska tidigt och var väl där vid halv 5-tiden, det grillades, dracks, åktes vattenskoter och allt var hur bra som helst. Till och med vädret! Strålande sol hela dagen. Mycket viktigt.
Det kom massor med folk under kvällen och vi hade det jättemysigt och trevligt, vissa blev mer fulla än andra och det hände lite smått och gott, för min del gick mitt favoritarmband i två delar och mina solglasögon hamnade på något konstigt vis i elden.
Men kul hade jag!






Underbart?





Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0