Dödens 2

Det har regnat hela dagen, verkligen ösregnat. Vad hände med 27 grader i skuggan och inte ett moln?
Vill inte att min solbränna  ska ramla av igen pga skitväder. Åh. Har så stora världsliga problem känner jag... Not.

ANYWHO, jag jobbar ikväll igen. Hade verkligen inte hjärta att ringa och sjukanmäla mig när jag vet att den här helgen förmodligen är som stressigast för min lilla chef när Gatufesten är igång och allt. Är jag inte världens bästa? Employee of the month. Dessutom klarade jag att jobba igår med 38,5 som nu sjunkit fint till 37,5. Så gott som frisk. Eller?

Dagen har iallaflal bestått av den härliga kombinationen:




+

+



+


+



Hehehe. ROLIGA bilder va?
Jag = housewife.

PLus att jag sovit fram till nu, börjar jobba om en kvart. Bra Marie.

Ses på Gennys.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0