Borås?

Sitter här i valet och kvalet om hur jag ska göra veckan som kommer. Min mamma åker ner till Borås imorgon och då kan jag ju åka med henne, mycket skönare med bil ju. Och gratis.

Men sen ska jag ju åka till Stockholm innan måndag för jag ska provjobba lite på Melanders där min bror jobbar. Se hur det är och så. Dilemmat då är ju att jag blir borta en hel vecka från älskade lilla Härnösand. Hur ska jag klara det?.... Nej men det är tråkigt att vara borta från Mattan i en hel vecka. Hmm. Men jag är ju ledig så borde ju passa på?

Men hur ska jag ta mig från Borås till Stockholm? Och från Stockholm och hem?
Åhhhh mitt liv är fyllt av värdsliga problemos........

 / CIAO

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0