Borås!

Pratade nyss med mamma. SÅ det blir Borås imorgon!
Mamsen kommer och hämtar mig här vid 13.00 så jag slipper kliva upp kl.7 och åka buss till henne.
Snällt? Yep.

Från Borås blir det då tåg till Stockholm, vilken dag vet jag inte ännu. Typ lördag eller så. Får lösa det när jag kommer dit.

En SJUKT viktig grej är att jag sitter framför tv'n och tittar på halvmesiga "Mama's boys" när SJ kommer upp med en reklam; "Unna dig en resa i lyx. I sommar får du som SJ Prio-medlem 50 % rabatt när du väljer 1 klass på SJs dagtåg."

Ahh. Precis vad jag behövde till min hemresa.

Bless you SJ Prio.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tydligen ville hon det! Jag hade ingen aning om det när jag tatuerade mig, eftersom jag självklart inte skulle ha gjort en likadan då!

2009-07-06 @ 22:41:15
URL: http://snick.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0