Översättning

Okeeey dear readers, I have fixed so that it is possible to translate my blog to any language you want, after orders from a reader!
All you have to do is to choose your language ("engelska" for english) in the menu on your left, underneath the "Find it!"-button.

Så nu borde ni, mina utländska läsare kunna läsa den här texten också! Dock blir texten lite osammanhängande ibland eftersom det blir en direkt översättning. En rolig grej är att jag brukar kalla min pojkvän Mattis för ma-ttan, vilket blir översatt till the carpet eller mat på engelska, så tro inte att jag hänger med en matta hela dagarna ;)

Ikväll ska jag och Mattan på bio, vi ska se Avatar!
Alla har sagt att den är superbra, så hoppas på det.



Kommentarer
Postat av: Wills

about time! have good times with carpet haha, hugs for ya

2009-12-28 @ 22:25:16

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0