Nyår, nyår..

För en gångs skull verkar nyår bli hyffsat välplanerad i år, och inte oförutsägbar som det har varit många gånger tidigare. Har alltid tyckt att nyår är en överskattad högtid, och tänkte faktiskt inte göra nåt speciellt det här året, bara umgås med min familj..
Men nu verkar det ju faktiskt hända roliga saker i Härnösand, plus att Mattan ska vara där... Hur blir det annars med nyårspussen liksom? Viktigt, viktigt.

Så mina kära vänner, det verkar som jag kommer hem till gamla goda Härnösand till nyår. Fast det beror ju såklart på om jag hittar någon bra sistaminutenbiljett hem. Men det ska nog gå. Skam den som ger sig, liksom.

Så nu helt plötsligt blev det lite jobbigt med att förbereda sig inför allt. På nyår ska man ju vara uppklädd till max och man köper kläder som oftast ligger i garderoben resten av året. Fast jag lyckas alltid skjuta upp det där till dagen innan eller samma dag som nyårsafton.

Har iallafall klickat hem ett par skor!

117 riskdaler fick jag betala för dem.
Som sagt; buda alltid på natten på Tradera. Det lönar sig.


Kommentarer
Postat av: Sara

AAH! Jag var SÅHÄR NÄRA --> <-- (dvs jättenära) på att köpa just de där skorna igår på dna! sjukt snygga!

2009-12-18 @ 00:06:11
URL: http://banaris.blogg.se/
Postat av: samantha

haha nej de visste jag inte :p men fortf. sjukt störande :D

2009-12-20 @ 22:26:28
URL: http://samanthaz.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0